Sunday 15 April 2012

Lagi tentang moto

Sejarah moto kesayangan ku nih bermula di sini - Dulu aku x de pape cume ade moto yamaha sport yang buruk je.. bile nk g jauh ckit mula la pakai moto bekas tunang aku dulu, moto die sebijik camni, so bile aku clash dgn bekas tunang aku, aku susah nk lupe kenangan bersama tunang n moto nih, so aku pergi ke kedai moto untuk cri moto nih, tuan kedai cube tawar moto yang lebih cantik dr ni tp aku tetap inginkan moto model nih sbb die adalah lambang cinta pertama aku, so impian aku nk dapatkan moto nih tercapai.. aku pun modifide ckit motor ni supaya kelihatan lebih menarik dan same mcm yang moto aku bawak bekas tunang dulu, aku anggap ini sume sbg kenangan.. so aku amat sayang akan moto nih, moto ni akan kekal milik aku selamanya..luv u DBB...

No comments:

Post a Comment