Saturday 14 April 2012

kesunyian di waktu malam

malam 14/04/2012 - aku sorang diri lam bilik, jam menunjukkan pukul 1.51am, mata masih belum boleh pejam, rase sunyi dalam diri ini, hanya tivi n laptop sebagai peneman, aku putarkan beberapa jenis lagu untuk menghiasi ruang telinga ni, hidup sorang diri ni memang amat bosan, aku x sabar nk berteman seperti mane2 kawan yang telah masuk alam rumah tangga, bile duk sorang ni tika termenung mcm2 yang terlintas lam kepala nih, di kala waktu ni biasanye para pelajar sibuk nk study tp aku duk termenung memikirkan masa depan aku akan datang, semenjak hari bahagia aku makin hampir makin banyak dugaan yang telah datang pada diri ini, tp kepala ni tetap dapat bersabar, cuba nk selesaikan tp ada yang susah nk settle. ape boleh buat selagi kite mampu sabar kite akan sabar dgn dugaan yang hadir untuk kite, semoga aku tabah...

No comments:

Post a Comment