Thursday 14 July 2011

x patut untuk aku terasa

Pada suatu mlm, dalam perbualan sms ringkas, kami berborak panjang, ade satu perkara yg menjadi tumpuan aku adalah "sy nak masuk dalam dunia awak(from someone)" kalau nk tafsirkan perkataan ni, terlalu susah untuk mengenal dunia org, ape tah lagi nk masuk dunia org, die x tau mcm ne dunia aku, aku rase xde sape2 yang mampu untuk masuk dalam dunia aku, kerana dunia hanye aku je yang mampu masuk, tp dengan harapan someone nk masuk dunia aku, aku cube untuk bagi die kenal diri aku, tp ternyata die blum mampu untuk jelajah dunia aku, bagi aku.. hanya seseorang yg betul2 mengenali aku sahaja yang mampu untuk dapat ape yang aku ade, tetapi aku harap di suatu hari nanti ade insan yang mampu masuk dunia aku, aku akan terus menanti sapekah calon itu..

No comments:

Post a Comment