Wednesday 20 July 2011

Selamat Pagi

Morning, pagi2 lagi aku dapat ilham nk craete blog nih, berdasarkan ape yang aku lalui semalam, slepas isyak semalam aku msj dgn si die, selepas beberapa minit, die mintak nk makan, so aku bagi la mase tuh, tp nape la amik mase begitu lame, puas diri ini duk tunggu, n tibe2 dlm pukul 11.30mlm, kwn dr sekolah lame col, katenye ade g tampat aku, aku amik keputusan untuk berjumpe ngan member aku disamping dapat menghilangkan boring, dlm kul 12 si die lak baru nk msj, walaupun hati ni marah, tp aku tetap sabar, kerana aku sayangkan die, dan cerita kami berhenti di sini, masing2 x dapat nk cerita hal masing2, lau nk ikutkan ade banyak perkara nk bingcang mlm tu,tp nk war cmner, harap2 ade mase di lain hari untuk aku memperbaiki diri ini untuk jd yang terbaik...

No comments:

Post a Comment