Sunday 17 April 2011

x paham betui...

khamis 14/04/2011 satu perbualan di dalam Balai Polis

aku ; askum Encik..
pok cik polis; wslm..
aku ; encik, sy datang nk wat report.
pokcik polis ; repot pasal gapo tuh?
aku ; pasa ado ore wat jahak sayo,
pokcik polis ; jahak lagu mano tuh? acu cito molek gak,
aku ; ado ore tetok sayo, tanpa sebak..
pokcik polis ; dio tetok ngan begapo? berlaku mano? bakpo keno tetok nyo? ado baloh gapo2 ko?
aku ; dio tetok dgn keleweng.. x tau la bakpo nyo tetok kito.. padahal x dop baloh gapo2 pom, kenal pun dop,
pokcik polis ; pah keno mano? x kan x dop sebab?
aku ; sakit di lengan la.. mujur x putuh jah, memang x dop sebab pom(brapo kali nok oyak nih)
pokcik polis ; ok2.. nanti sy siak kan report..

selang 5minit....

pokcik polis ; tujuan awak buat report ni untuk ape?
aku ; ?????(x terjawab, a.k.a bengo kelu)

No comments:

Post a Comment