Sunday 11 March 2012

Perbualan di waktu petang

Perbualan mengisahkan pasal hantaran, hantaran di naikan, hati ni x tau nk cakap ape, bajet pun kurang, nape perlu letak hantaran mahal2? ni bukan negeri luar? buat ala kadar je la.. mungkin diorang ingat keje mcm aku ni gaji mahal. nk makan pun x cukup tu yang diorang x tau tu. nak je tunjuk slip gaji. bia diorang tau brape sen gaji aku sekarang, cukup ke nk tanggung anak die, bile aku kongsi masalah ni dgn my mother, die mengeluarkan satu statment, lau die nk letak hantaran mahal2 batalkan saje perkahwinan nih, x payah kawin je.. petut ke aku bagitau kat bakal isteri? patut ke aku berundur diri kerana family pempuan letak mahal? patut ke aku berpisah dgn si die,? patutkah aku kehilangan cinta lagi? hm sume ni bermain lam fikiran nih, aku masih x mampu nk buat keputusan lagi... fikiran ku kini samar2, tanpa arah untuk wat sesuatu, @##$$%&^&^$&$#

No comments:

Post a Comment