Sunday 11 December 2011

Perbualan di waktu malam

Pukul 8.50mlm

tut..tut..(pangilan tepon)
mak si die : helo Asalamualaikum..
aku :wslm...
mak si die : pe kabar, ganggu ke nih..
aku : sihat je, duk tgk tb jer, x gngu pun,
mak si die : ni nk tanye pasal hantaran.. ye la senang nk ckp mase tunang nanti...
aku :hantaran?? (aku jd kalut) hm brape mak cik nk letak hantaran??
mak si die : hm td bingcang ngan anak sulung, die ckp lau boleh nk atas pade 5K, dalam 6 @ 7 ribu...
aku : ye ke?(dalam hati ni resah) hm x pe la makcik nanti kite usahakan..

perbualan kami berterusan.....
selepas tu aku mula terpikir... adakah aku mampu nk buat sume tuh.. hm walaupaepun aku akn cube ikut kehendak family si die, sbb aku nk kecapi kebahagian bersama si die..
ilham abis..... heheehe..

No comments:

Post a Comment