Wednesday 19 October 2011

kompius...

2hari aku mencari si die, col berkali2, msj pun banyak tp x balas, masuk ari kedua aku cube lagi mencari takut jd pape, hari kedua pencarian aku x berjaya pada mulanye sehinggakan aku perlu tempat untuk aku meluahkan kepada seseorang, dan aku pilih mum aku, aku ceritakan ape yang aku rasa padenye,my mum mula risau maklum la bakal menantu kesayangannye, di saat aku hampir menghubungi mum si die tergerak hati ni nk col si die, dan akhirnye pangilan aku di jawab, aku terus menanyakan sbb nape 2 ari ni diam, die cume ckp demam, bg aku alasan yang die bg tu mungkin menyakitkan hati, dgn alasan tu jgk bukan saje die dh lukakan hati aku malah hati mum aku yg selama ni amat menyanyangi nye.. mum aku dh mula meragui si die, aku x nk perasaan sayang mum aku pd si die menjadi luntur..patutkah sume ni berlaku, ape kah ini tanda bahawa hubungan ni mula retak.. andai kata hubungan ni masih boleh bertahan, aku bersyukur, andai kate x, aku reda..

No comments:

Post a Comment