Wednesday 11 May 2011

ragam di waktu pagi...

sewaktu aku baru masuk opis...

Bos ; din, nanti mintak tolong alihkan kereta deh, x elok pagi2
kereta parking dalam sekolah, boleh mengganggu pelajar
nk perhimpunan.
aku ; tp cikgu, kereta saya alarm rosak, risau nak parking kat
luar, lau org bukak senang je,
Bos ; pastu x baiki lagi ker?
aku ; belum lagi cikgu, bajet kurang la..
Bos ; x pe la lau mcm tu, setiap pagi sebelum perhimpunan
awak alihkan kereta dulu, sy rase x sesuai ade kereta
waktu perhimpunan di sekolah.
aku ; ok cikgu, nanti sy alihkan ( jenuh aku nk alihkan tiap2 pagi)
Bos ; x pun gni, awak parking je dkt tepi pagar sekolah, ctu pun
mudah jaga nampak.
aku ; ok la, nanti sy cube.

dalam hati ni risau je takut ape2 terjadi, maklum la waktu mlm je pok guard asik tido je.. mane nk nampak kereta aku lau ade org ceroboh, dulu viper pun org bulis amik, jaga x tau pun, hm ape nk jd la sekolah nih.. lau la kereta leh sumbat lam poket dh lame aku bawak masuk bilik.

No comments:

Post a Comment