Sunday 11 July 2010

kebahagiaan..

Semalam adalah hari bahagia buat diri ini dimana aku ditemani oleh seseorang yg aku sayang, sepanjang aku bersama si dia aku merasakan diri ini tidak lg kesunyian kerana die sentiasa berada di depan mataku, begitu la yg aku harapkan setiap hari, tp ape kan daya, jarak kami jauh, hanya secebis kasih sayang yg dapat mengekalkan kesetiaan dan kebahagiaan antara kau dan aku, tp itu la hakikatnye bahawa aku amat memerlukan kamu dalam hidup ini, Saat kau katakan kau mencintaiku,Saat itulah aku memberikan kunci,Untuk hati, jiwa dan fikiranku,supaya org lain tidak hadir dalam hati ini selain kamu,Aku senang untuk tahu bahawa kau milikku.tiada yg lain selain kamu di hati ini..
write by the kudin http://gerobokceritadanlagu.blogspot.com

No comments:

Post a Comment